.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماهی ها و آبزیان قشم که شامل آبزیان ظریف ، ماهی های تزئینی، مرجان ها ، صدف ، حلزون ، نرم تنان ، شقایق ها ، اسفنج ها ، عروس های دریایی و . . . می باشد در پناهگاه خود ، خلیج فارس که مکانی آرام و گرم می باشد زندگی می کنند. از ماهی های خوراکی خلیج فارس می توان به شاه ماهی ، شوریده ، حلواه سیاه ، سرخو ، شعری و . . . اشاره کرد ، گردشگران تور قشم زمستان 94 علاقه مند به ماهی ها و آبزیان قشم می توانند به این جزیره بروند و از نزدیک این موجودات را مشاهده کنند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: ماهی ها و آبزیان قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

قشم جز جزیره های مهم و پر رفت و آمد خلیج فارس محسوب می شود که دارای بنادر قدیمی و پررونق اقتصادی می باشد که بازار بسیار مهم برای کالاهای کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد. در گذشته بنادر صیادی و بنادر تجاری در نزدیک هم قرار داشتند ولی امروزه برای پیشرفت اقتصادی بندرگاه های قشم به صورت اختصاصی خدمات به کشتی های تجاری و صیادان را به عهده گرفته اند شما می توانید در سفر تور قشم بهمن 94 خود سری به این بندرها بزنید. از بندرهای مهم و شهرستان های قشم می توان به بهمن ، شهید ذاکری ،سلخ ، مسن ، سوزا ، کاوه ، لافت ، درگهان ، باسعیدو ، فجر ، شرکت نفت ، رمچاه ، کندالو ، طبل ، هنگام اشاره کرد. بعضی از این بندر ها علاوه بر این که خاصیت تجاری دارند برای گردشگری نیز از آنها بازدید می شوند مثل جزیره هنگام که مسافران تور قشم برای تعطیلات ورودی 8 دی 94 به این جزیره توجه به خصوصی دارند.

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بندرگاه های قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

منطقه دولاب قشم بر روی کوهپایه های شمالی گنبد نمکی قرار دارد که به علت باران و تغییر آب و هوایی فصلی ، آبراهه و رود خانه های فصلی را به وجود آورده است که دارای عمقی در حدود 20 متر می باشد و همچنین حفره های وشیارهایی در رودخانه به چشم می خورد. قابل ذکر است که این شبکه آبراهه خیلی پیچیده است که افرادی که با این منطقه آشنا نیستند امکان دارد گم شوند. گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات 22 بهمن 94 می توانند در موقع بارندگی از منطقه دولاب قشم دیدن کنند زیرا بهترین زمان ممکن است.

 

چشمه های جزیره قشم از جاذبه های و شگفتی های این جزیره می باشد که دارای آب شور می باشند از چشمه های معروف قشم می توان به چشمه کارگه و چشمه گوری اشاره کرد . چشمه کارگه  چشمه معدنی می باشد که در کنار بندر سلخ قرار دارد ، آب این چشمه باعث تغذیه آب شور در آبراهه میشود و همچنین رسوب های نمک نیز قابل برای گردشگران تور قشم تعطیلات بهمن 94 قابل مشاهد می باشد. همان طور که گفته شد از دیگر چشمه های جزیره قشم چشمه گوری می باشد که رسوبات آن دارای ضخامتی حدود صد متر است .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های طبیعی جزیره قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

 

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشم در سال 1376 تاسیس شد. ،دارای 641 واحد تجاری در 3 طبقه تجاری، شعب بانک های سپه ،  صادرات، ملی , موزه حیوانات تاکسی درمی،  واحدهای فروش برگ سبز، بازی های رایانه ای ، رستوران سنتی، سالن مخصوص بیلیارد،  فست فود، کافه تریا،  آرایشگاه زنانه و مردانه و مجهز به پله برقی، سیستم پیجینگ، سیستم تهویه هوای مرکزی،  نمازخانه و دارای نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، جی وی سی –ال جی –سونی - تفال –  فیلیپس و....است. مسافران عزیز تور قشم تعطیلات مبعث اردیبهشت 94  می توانند در این بازار تمام آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بازار بین المللی ستاره قشم,مراکز خرید قشم , بهترین مراکز خرید قشم , مراکز خرید ارزان قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.
 
 

dare setaregan qeshm

دره ستارگان قشم که مردم بومی ناحیه به دره ستاره افتاده یا استاره كفته هم نام داده اند در روستاي بركه خلف و در جزیره قشم قرار گرفته است. روستاي بركه خلف در ۱۵ km شهر قشم قرار گرفته است و در جاده جنوبی جزیره قشم واقع شده است. اسم روستاي بركه خلف كه اهالی بسيار خونگرم و مهمان نوازی دارد شامل دو كلمه بركه و خلف می باشد. در این روستا بركه ي آب شيريني وجود دارد كه گویی متعلق به شخصي به اسم خلف می باشد و اين اسم را بر اين روستا ماندگار كرد. مسیر دسترسي به روستاي بركه خلف به صورت آسفالت است و از روستا تا اول دره ستاره ها، جاده خاكي به طول تقریبی پانصد متر  که برای اتومبیل سواری مناسب است ساخته شده است. اعتقاد مردم بر این است که دره ستارگان قشم محل برخورد ستاره ای از آسمان می باشد و یا به عبارتی ستاره ای از آسمان بر زمین افتاده است و دره ستاره های قشم را ایجاد کرده است. مسافران عزیز تور قشم تعطیلات خرداد 94 به هیچ وجه دیدن از این دره را از دست ندهند.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: دره ستارگان قشم,جاذبه های کیش, گردشگری های کیش ,مناطق تفریحی کیش , دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی